> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

пятница, 26 декабря 2014 г.

Դու մեր լավ ընկերն ես ,,,,, Շնորհավոր ծնունդդ:

                                               Դու մեր լավ ընկերն ես ,,,,, Շնորհավոր ծնունդդ:

Ծնունդը մարդու կյանքում ամենաարժեքավոր օրն է,որ իվերուստ տրվում է Աստծու կողմից ,հասկանում ես թե ինչքան կարևվոր ես մարդկանց համար:
Նրա հեռախոսներին, և սոց կայքերի էջերին հորդում էր ջերմ անկեղծ մաղթանքները, շնորհավորանքները:
Իր ծննդյան օրը Վաչեն ստացավ բազում շնորհավորանքներ, բարեմաղթանքներ, թե սոց կայքերով ,թե հեռախոսազանգերով:Դա ըստ Վաչեի խոսքով            -. Ինձ համար ամենաթանկ նվերն է բոլորի ջերմ խոսքերը և մաղթանքները:
Չկա կյանքում ավելի քաղցր նվեր, քան ընկերներիս ,հարազատներիս անդադար նամակներն է և հեռախոսազանգերը Պետք է միյայն զգաս Կարևվոր լինելու բերկրանքը բառերով այն աննկարագրելի է ՝կարևվորը լինես հարգված և գնահատված ու ունենալ ամենաբարդ մասնագիտությունը մարդ, իր մարդկային արժեքներով հարուստ:
Ոչմի նյութական արժեքներ, իզորու չեն հասնելու անկեղծ սրտաբուխ մաղթանքներին:
Դեկտեմբերի 26-ին հասարակական գործիչ, երգիչ Վաչե Սարգիսի Գրիգորյանը նշում է ՝իր ծննդյան օրը, նա այնքան սիրված, և հարգված է ո՛ր սոց կայքերում նրա էջերին հեռախոսա զանգերը շնորհավորանքները ընկերների իրար հերդ չէին տալի:
Նրա ընկերներից Անի Պապյանը ,ով ակտիվ երիտասարդ է Վաչեյի facebook-ի էջին գրեց շնորհավորանքը, իսկ շնորհավորանքները ակտիվորեն հաջորդեցին իրար:
Վաչե իմ լավ բարեկամ , շնորհավոր Ուզում եմ, որ քեզ համար այս տարին լինի շատ նշանակալից և կարևոր , ուզում եմ որ վերջապես քեզ համար աշխատանք գտնենք , ու էլի հազար անգամ պատրաստ ենք քեզ համար լավ համերգներ կազմակերպել և բազում հարցազրույցներ տալ ,,,,, Դու մեր լավ ընկերն ես ,,,,, Շնորհավոր ծնունդդ , բայց խնդրում եմ ժողովրդական երգերից բացի էլ ուրիշ երգ մի երգիր ,,,,, Անի Պապյան:
Մարիետա Գաբրիելյան Վաչե ջան ես էլ եմ շնորհավորում ու ցանկանում անսպառ եռանդ ուժ կամք հաջողություններ ցանկացած գործում և որ միշտ շրջապատված լինես ազնիվ ու բարի մառդկանցով Թող կատարվեն քո բոլոր երազանքները:
Վաչ ջան միյանում եմ բոլոր շնորհավորանքներին, ու շնորհավորում ծնունդդ լավագույն մաղթանքներով Լիլիթ Աղամալյան:
Եսել եմ միյանում շնորհավորանքներին շնորհավորում եմ ծնունդդ Անի Ամիրխանյան:
Happy Birthday, Vache jan! Many happy returns of the day!:
Զարա Թումանյան:
Վաչե ջան շնորհավորում եմ, քեզ հաջողություններ, առողջություն ամուր ընտանիք, մեծ սեր և աշխատանք գտնես վերջապես 2015-ին:
Նորա Խաչատրյան:
Վաչ ջան շնորհավորում եմ ծնունդդ վերջապես բարձր վարձատրվող գործ ունենաս 2015-ին, նպատակներիդ իրականացում:
Ք՛ո նման ճոխ մաղթանքներ չեմ կարող ուղղղել բայց մեծ են ցանկություններս գիտես:
Ք՛ո քույր:
ՇնորհավորումեմծնունդդՎաչեջան!!! Միշտ լինես այդպես կենս ուրախ և, ամենակարևորը, առողջ!!!!!!!!!!]:
Թող քե՛զ ուղղեկից լինի բարձր տրամադրությունը, և շրջապատված լինես քեզ հարազատ գնահատող լավ մարդկանցով ակտիվ գործենությամբ:
Շուշանիկ Թամամյան:
Վաչե ջան, շնորհավորում եմ, եղիր առողջ, ապրիր երկար:
Արմինե Հովհաննիսյան:
Շնորհավոր Վաչ ջան քեզ առողջություն, հաջողություններ:
Ք՛ո եղբայր ընկեր Դավիթ:
Վաչ ջան մի քիչ ուշացումով, բայց սրտանց շնորհավորում եմ, առողջ ու հաջողակ եղիր, որ քո նպատակներին հասնես գործնականում էլ անձնականում էլ ))):
Հարութ Սահակյան:
Այս ջերմ, և սրտաբուխ խոսքերը Վաչեյին թևեր են տվել, այն իմ ընկերասիրության վաստակն է: Վաչեյին շնորհավորելեն նաև <<Staje 7 prodaction>> ընկերության տնօրեն Տիգրան Նալչանջյանը, աշուղական երգիչ Արթուր Մնացականյանը, սիրված երգչուհի հրաշալի ընկեր Ալլա Նավասարդյանը արթուր Հովհաննիսյանը, Կարապ Տավուշեցին, իմ լավ բարեկամ Աննա Խառատյանը, գարնիկ Դավթյանը երաժիշտ Արտակ Մարուքյանը Դիլիջանցի մեծ բանաստեղծներ Միքայել Սերունց Անանյանը, Գար Մարը, նկարիչ Էդվարդ Մարդանյանը հարազատները, ընկերները կներեք ում անունը որ չնշեցի բայց բոլորիդել սիրում, և հարգում եմ:
Շնորհավորանքները ու իմ ընկերներս, հարազատներս այնքան շատ են ո՛ր անհնարին է այդքանին համախմբել այստեղ:
Միյայն Վաչեն իպատասխան բոլոր ջերմ խոսքերի, շնորհավորանքներին համեստաբար ավելացրեց որ հպարտ եմ որ ունեմ Ձեզ, և օրհնվեն Ձեր ծնողները որ Ձեր նման ազնիվ մարդիկ ՝իմ հարազատներնեն:
Շնորհակալություն որ մտածում էք ՝իմ առողջության և իմ մասին:

Խմբագրականը dilijanews.blogspot.com-ին:

Комментариев нет:

Отправить комментарий