> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

суббота, 27 декабря 2014 г.

                                               Ամանորյա նամակ՜:

                                               Ամանորյա նամակ՜:
Նոր տարին հույսի, իղձերի հրաշքների իրականացման և մանկության հեքիաթային տոն է:
Նոր տարում մենք ամփոփում ենք մեր անցած ճանապարհը, և կազմում ենք մեր ապագայի ծրագրերը:
Այս նամակը ով՛ կկարդա կհասկանա ՝իմ ցանկությունը, տարօրինակ է, բայց ես հավատում եմ որ ձմեռպապիկ կա ,ու որ նոր տարվա գիշերը գալու է ու նվերներ է դնելու տոնածառի տակ ես այս տարի որոշել եմ ձմեռպապիկից խնդրել մի յուրահատուկ նվեր կարծում եմ որ ետքանել դժվար նվեր չեմ ուզում:
Ինձ թվում է որ ով կկարդա այս նամակը ՝իր հոգու խորգում ինչ-որ ցանկություն կունենա, և խնդրանք ձմեռպապիկին:
Բարև իմ սիրելի Ձմեռպապիկ ջան ասում էն որ ամանորին հրաշքներ լինում են ու դու՛ քո՛ կախարդական փայտիկով իրականացնում ես մե՛ր ցանկությունները:
Ես քեզ այսքան տարի դեռ նամակ չեմ գրել, ու չեմ ասել ՝իմ ցանկության մասին ուստի հիմա ունեմ քո՛ նվերի կարիքը:
Խնդրում եմ այս տարի մեզ նվիրես հաջողություն, առողջություն, երջանկություն, և մեր նպատակների իրականացում:
Ես լինելով ակտիվ, նվիրվող, պատասխանատու, և հավատարիմ կարծում եմ չէս մերժի խնդրանքս:
Քանի որ՛ շատ եմ ցանկանում ունենալ ինձ համար այդքան բաղձալի ու թանկ առժեքները:
Աստված ինձ կօգնի վստահ եմ, քանի որ՛ ինքը ինձ տվել է, հրաշք հարազատներ, մեծատառով ընկերներ, բնության և իր խոսքը Ձեզ հաղորդելու, շնորհ և ստեղծագործելու հասարակական վոլորտում անկախ ՝իմ տեսողության խնդրին:
Ե՛ս վստահ եմ որ ՝իմ աստվածս ել ինձ թևաթափ չի անի, ու չի մոռանա իմ խնդրանքսը ,որովհետև աստված ՝իր զավակներին հավասար է սիրում, բայց ես քեզանից եմ ուզում այդ նվերը ծնունդիս, և ամանորին:
Հույսով եմ որ չէս մերժի ք՛ո թոռնիկին Աստվածամեծար, հարգանքով Վաչե Սարգիսովիչ Գրիգորյան՜:

Комментариев нет:

Отправить комментарий