> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

воскресенье, 29 декабря 2013 г.

Srtanc shnorhavorum em Dzer Amanorn,ev Surb Cnund@!!!!:

Շնորհավորում եմ բոլոր իմ ընկերների, բարեկամների ամանորը, հանգիստ կարող եմ համարել մեր խմբի երգերը լսող, մեզ հարգող մարդկանց ընկերներ ու բարեկամներ, ու ինքս շատ հպարտ եմ, որ ունեմ այսքան շատ մեզ լավը կամեցող մարդիք` իմ կողքին: Անչափ շնորհակալ եմ Ձեր տված էներգայից, որը նպաստում է արարելու և ստեղծելու գեղեցիկ երգեր: Ցանկանում եմ բոլորիդ երջանկություն ու այս մի բառով կարելի է ամեն ինչ ցանկանալ: Միշտ թող ձեզ տեսնեմ ժպիտով ու ուրախությամբ լի: Թող գալիք տարին նաև լինի մեր ազգի համար ձեռքբերումների ու հաջողությունների տարի, թող չտեսնենք դրսում մուրացկաններ ու տխուր ծեր մարդիք.. մի խոսքով ուզւոմ եմ բոլորին երջանիկ ու ուրախ տեսնել, իսկ եթե ես ուզում եմ, համոզված եղեք, որ այդպես էլ լինելու է: Ձեզ շատ սիրող Վահագ Ռաշ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий