> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

суббота, 28 декабря 2013 г.

SHNORHAVOR NOR TARI,EV SURB CNUND,NKARNER@ TESANYUTI TESQOV,NYUTI NERGEVUM:

Շնորհավորում եմ Ձեր Ամանօրը և Սուրբ Ծնունդը, ճանաչված հայտնի մարդիք,,,: Անցած 2013 թվականին dilijanews. blog-ում տեղի է ունեցել ճանաչված եռգիցհնեռի երքերի պրեմիերաներ և հարցազրույցները և տարեվերջում բոլորը հավաքվեցին մեր բլոկում և միահամուռ շնորհավորեցին բլոկի այցելուներին ընթերցասեր և արվեստասեր հասարակությանը համացանցից օգտվողներին: Ողջունում եմ բոլորին , ուզում եմ ի սրտե շնորհավորել , ուզում եմ ցանկանալ բոլորին ամենալավ բաները, հատ-հատ այն մարդիք օվքեր ինչոր նպատակներ և իղձեր ունեն այս գալիք Նոր տաիում ուզում եմ որ երջանկության աստիճանի մարդիք կատարեն: Ուզում եմ որ բերկրանք զգան ներդաշնակությ ուն ապրեն մարդիք միասին և իրար հետ շատ կապվեն ներդաշնակորեն և բավարարված զգզն իրենց : Մարդիք ժպտան , ուրաղ լինեն , հարուստ լինեն ու բոլորս միասին սիրով ապրենք . շնորհավոր Նոր տարի և Սուրբ ծնունդ,,,: Շնորհավոր Ձեր Ալլա Լեվոնյան: Dilijanews.blog-ում մարդկային ջերմությամբ է պարուրված իր դրական հույզերով: -Ես այս բլոգում ունեցել եմ 2 երգերի պրեմյերիա և ներկայացրել իմ գործունեությունը: Սրտանց միանում եմ իմ բոլոր կոլեգաների շնորհավորանքներին և շնորհավորում եմ բլոգից, համացանցից օգտվողներին, իմ ընկերներին, ամբողջ հայության ամանորն ու սուրբ ծնունդը: Ցանկանում եմ, որ գալիք 2014 ձիու մուրազով տարում ունենաք ՝ ֆինանասական, անձնական և աշխատանքային նավաճումներ, հաջողություններ և նորոնոր ձոռքբերումներ: Բոլորին մաղթում եմ առողջություն, երջանկություն և ապրեք համերաշխ՛ առանց նախանձության և կեխծությունների: Սիրով ձեր Դավիթ Մելքոնյան Շնորհավորում եմ բոլոր իմ ընկերների, բարեկամների ամանորը, հանգիստ կարող եմ համարել մեր խմբի երգերը լսող, մեզ հարգող մարդկանց ընկերներ ու բարեկամներ, ու ինքս շատ հպարտ եմ, որ ունեմ այսքան շատ մեզ լավը կամեցող մարդիք` իմ կողքին: Անչափ շնորհակալ եմ Ձեր տված էներգայից, որը նպաստում է արարելու և ստեղծելու գեղեցիկ երգեր: Ցանկանում եմ բոլորիդ երջանկություն ու այս մի բառով կարելի է ամեն ինչ ցանկանալ: Միշտ թող ձեզ տեսնեմ ժպիտով ու ուրախությամբ լի: Թող գալիք տարին նաև լինի մեր ազգի համար ձեռքբերումների ու հաջողությունների տարի, թող չտեսնենք դրսում մուրացկաններ ու տխուր ծեր մարդիք.. մի խոսքով ուզւոմ եմ բոլորին երջանիկ ու ուրախ տեսնել, իսկ եթե ես ուզում եմ, համոզված եղեք, որ այդպես էլ լինելու է: Ձեզ շատ սիրող Վահագ Ռաշ: Սիրելի բլգնյուս, սրտանց շնորհավորում եմ Ձեր գալիք Ամանորը և մաղթում Ձեր ողջ անձնակազմին բարեբեր տարի: Թող ձիու տարին նոր լիցքեր, նոր հղացումներ ու միայն բարի լուրեր պարգև Ձեզ, իսկ Ձեր միջոցով մեզ նույնպես: Առատ, երջանիկ ու հաջող Նոր Տարի: Վարդան Հոսեփյան Բոլոր մասնակիցներին Dilijan initiative group, dilijanews.blogspot.com –ի , ուղում եմ շնորհակալություն հայտնեմ հրավիրելու համար ձեր խումբ : Սրտանց ուզում եմ շնորհավորել գալիք Ամանորը : Թող այս տարին բոլորիս համար սեր և բարիք բերի , բոլոր մաղթանքները,և ձեր բոլոր երազանքները տող իրականան : Եվ Dilijan initiative group-ը թող ծաղկի եւ աշխարհով մեկ ճանաչվի,այսպիսի խմբեր շատ են հարկավոր համայն հայերին: Սիրով ձեր Արեվշատ Սողոյան : Բարև ձեզ հարգելի բարեկաներ շատ ուրախ եմ,որ այլևս հանդիսանում եմ այս բլոգի բարեկաներից մեկը : Օգտվելով հնարավորությունից շնորհավորում եմ բոլլորի ամանորն ու Սուրբ Ծնունդը թող Աստված օրհնի հայ օջախները՝բերելով խաղաղություն ու անսահման առատություն : 2014-ին ես էլ իմ կողմից խոստանում եմ գեղեցիկ և որ կարևոր է Հայերեն երգեր : Հանրային Ռադիոյի <<Սայաթ-Նովա>> աշուղական երգի վաստակավոր անսամաբլի մեներգիչ Արթուր Մնացականյան : Շնորհավորում եմ հայ ազգի Նոր տարին : Տող բոլորի օջաղներում լինեն երջանիկ ժպիտներ և բարեկեցիկ ապագա. Սիրով Ձեր Արմեն Ղուլարյան : Շնորհավորում ենք բոլորի Ամանօրը և Սուրբ Ծնունդը ցանկանում ենք բոլորին քաջ առողջություն , առողջություննե կարևորը մնացած բոլորը ձերք բերովի է նորանոր հաջողություններ բոլորին ովքեր ինչ նպատակներ ունի ի կատար լինի… սրտանցշնորհավորում եմ մեր բոլորի Ամանօրը և Սուրբ ծնունդը. Սիրով Ձեր Նունե Եսայան: Եսելեմ շնորհավորում dilijanews-ի ողջ աշխատանքային կոլեկտիվին և իհարկե նաև ընթերցողներին մաղթում եմ , որ գալիք տարին հաջողությունների և նորանոր ձերք բերումների տարի. Սիրով Ձեր Ջոնի Կարապետյան: Թող գալիք Նոր տարում , կատարվեն Ձեր ամենա նվիրական երազանքները, Ձեր 2014 վառ ակնթարթները լցվեն երջանկությամբ: Ուզում եմ , որ ներդաշնակությունը տեղացի մարդկանց մոտ լինեն ներդաշնակ երջանիկ, մարդկային, արժեքավոր, հարուստ. Այս գալիք տարում բոլորս ունենք ստեղծագործական, անձնական, նվաճումներ, ձերքբերումներև հաջողություներ, առողջություն: Շնորհավոր Նոր տարի և Սուրբ ծնունդ: Ձեր Վաչե Սարգիսեվիչ Գրիգորյան: Մեր հյուրերին մաղթում ենք ստեղծագործական և անձնական նպատակների իրականացւմ , նվաճումներ, ձերք բերումներ , նոր երքերի պրեմիերաներ , բարցրունքներ: Dilijanews.Blogspot.Com,<< Dilijan Initiative Group>>:

Комментариев нет:

Отправить комментарий