> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

среда, 5 августа 2020 г.

ՔՈ ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆԸ!






Մեր հայրենակից` Անուշ Գյուլումյանը ունի մեր աջակցության կարիքը:
Այս օր խմբագրություն դիմած հայուհի երիտասարդը պատմեց, որ հայտնվել է սոցիալապես և առողջապես ծայրահեղ ծանր վիճակում:  Սիրելի հայրենակիցներ, սրտակից մարդիկ հիշեք, որ Ձեր մի լուման կարող է կանխել խորացված հաշմանդամությունը և փրկել կյանքեր:  Ստորև ծանոթացեք` Անուշի պատմությանը:
Ես Անուշն եմ,ապրում եմ Տավուշի մարզի,Իջևան քաղաքի Ազատամուտ համայնքում:Ապրում եմ վարձով բնակարանում,անչափահաս դստերս հետ միասին,2-րդ խմբի հաշմանդամ եմ,ախտորոշումը`ռևմատոիդ արթրիտ:Արդեն 17տարի է հիվանդ եմ,ամեն օր դեղորայք եմ օգտագործում,տարատեսակ բուժումներ,առկա են մեծ և մանր հոդերի դեֆորմացիաներ,երկարատև դեղորայք օգտագործելու պատճառով ներքին օրգաններս նույնպես ախտահարվել են`սիրտ,երիկամներ,լյարդ,գինեկոլոգիական(էնդոմետրիա),հիպերտոնիա,որոնց համար նույնպես բուժումներ եմ ստանում և դեղորայք եմ օգտագործում ամեն օր:
  Չեմ աշխատում շուրջ 5 տարի,չնայած որ ունեմ 2 մասնագիտություն`իրավագետ և տնտեսագետ-սերվիսի մասնագետ(ԵՊՀ ԻՄ),պատճառը հիվանդությունն է:Ընտանիքիս եկամուտը` 24500 դրամ նպաստն է և 26 500 դրամ հաշմանդամության թոշակը,թոշակից 23000 դրամ ամեն ամիս վարկ եմ վճարում,որը ի դեպ վերցրել եմ ,,Ակտեմրա" դեղամիջոցը գնելու համար(արժեքը`560000 դրամ),մնացած գումարով չգիտեմ տան վարձ տամ,դեղերս գնեմ,կոմունալ վճարեմ,թե սննդի հարցը լուծեմ,արդեն 4 ամսվա տան վարձը չեմ վճարել,շուտով կհայտնվեմ դրսում,դեղատան պարտքը չեմ կարողանում վճարել,որ նորից կարողանամ վերցնեմ,հայտնվել եմ սոցիալապես ծայրահեղ ծանր վիճակի մեջ:Տան գույքից ինչ որ հնարավոր է եղել վաճառել եմ,(լվացքի մեքենա,համակարգիչ),որպեսզի դեղերս գնեմ,սննդի հարց լուծեմ,հիմա էլ ոչինչ չունեմ վաճառելու,անելանելի վիճակում եմ հայտնվել:
  Քայլքի հետ կապված խնդիր ունեմ,շատ հազվադեպ եմ տանից դուրս գալիս,խիստ անհրաժեշտության դեպքում,անհրաժեշտ բուժումները չեմ կարողանում ընդունել ֆինանսական խնդիրների պատճառով:
  Բժշկի ցուցումով պետք է ընդունեմ Hyrone one դեղամիջոցը,որը շատ թանկ է,մեկ հատը արժե 126000 դրամ,ինձ անհրաժեշտ է 6 հատ:
  Սիրելի ընկերներ,հարազատներ,ծանոթ և անծանոթ մարդիկ ձեր աջակցության կարիքն ունեմ,խնդրում եմ օգնեք`ստանամ լիարժեք բուժումներ,հետագայում խուսափելու անվասալյակին գամվելու փաստից:
  Սա իմ հեռախոսահամարն է`094-67-92-06
  Գումարով օգնող ցանկացողները կարող են փոխանցել նշված հաշվեհամարին`
 16015009620609
  Եթե չեք կարող օգնել ֆինանսապես,խնդրում եմ տարածեք,այն իմ համար նույնպես մեծ օգնություն կլինի:
  Առողջություն եմ մաղթում բոլորիդ...


Комментариев нет:

Отправить комментарий