> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

пятница, 16 сентября 2016 г.

Ձեզ ենք ներկայացնում Դիլիջանցի երիտասարդ ստեղծագործող, երգիչ, ակտիվ հասարակական գործիչ, Վաչե Գրիգորյանի նոր հեղինակային բանաստեղծությունը, "ԱՐևԱՇՈՂ ՄԱՅՐՍ"

ԱՐևԱՇՈՂ ՄԱՅՐՍ

Արևի շող է մայրս, Լույյսի աղբյուր է Մայրս:
Տխուր սրտիս սրտակից, Հույս, աչքի լույս է Մայրս:
Թե չեմ քնել ես անգամ, ինձ երգ է ասել մայրս,
Խորհուրդ տվել, խրատել իմ գանձ, ադամանդ Մայրս:
Իմ մանկությունն է Մայրս, պատանեկությունն է Մայրս:
Անցած կյանքիս, լույս ճանփիս, մոլորակն է իմ մայրս:
Գիշերն անքուն լուսացրել, օրօրօցիմոտ մայրս,
Ինձ լույսի շող է դարձրել լույսի աղբյուր իմ Մայրս:
Կյանքս գունեղ է դարձրել, եռանդով, սիրով լցրել,
Թե տխրել եմ ե'ս անգամ ուրախ է դարձրել Մայրս:
Հիմա արդեն կայացել, հասունացել, վեհացել,
Ժառանգել եմ նրանից լինել ուժեղ, կյանքի դեմ:
Մայր չես թողել, որ տանջվեմ, հիասթափվեմ, կոտրվեմ,
Թե եղել եմ հուսահատ, սիրտս հույսով ես լցրել:
Մայր հեռացար Դո'ւ անժամ, թողնելով գործերդ կիսատ,
Որքան երազանք, նպատակ մնաց կյանքում անկատար:
Բացվեր դուռը ներս գայիր, սիրտս Ք'ո մոտ բանաի,
Ոչ թե երազում, երկնքից այցի գաիր, տեսնեիր:
Դո'ւ կինեիր հայուհի, ուժեղ, եռանդուն թագուհի,
Սեր, բարություն Ք'ո ներսում, բարություն, սյուն իմ Մայրիկ:
Աստծուն հրեշտակեր պետք, և նա ի'ր մոտ քեզ տարավ, Դո'ւ `իմ միակ, իմ աշխարհ, իմ անփոխարինելի մայր
Կապրես հավետ մեր սրտում, մեր հոգում, երգիս տողերում Դո'ւ երկնային հրեշտակ, կարոտս արնեմ երազով……….
Հեղինակ Վաչե Գրիգորյան Դիլիջան 17.09.2016



Комментариев нет:

Отправить комментарий