> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

воскресенье, 28 сентября 2014 г.

Իմ երգարվեստի ձերգ բերումները՜

    Այսօր ուզում եմ Ձեզ ներկայացնել  իմ գործունեության մասին ՝ երգարվեստում :
Երգարվեստում այդքան էլ ակտիվ չեմ , որքան հասարակական աշխատանքների մեջ :
Երգը եղել և մնում է իմ կյաքի ուղեկիցը , դեռ մանկուց ես միշտ արտաբերել եմ հնչյունները :
Ասում են դեռ փոքր ժամանակ չէի քնում մինչև երաժշտություն չէին միացնում:
   Մասնակցոմ էի  դպրացում կազմակերպվող բոլոր միջոցառումներին , կազմակերպում էի բակային ճամբարներ , մենահամերգներ :
Իմ ստեղծագործական ողին սկսել եմ  2001 թվականից ,ստացված երգս ՝Անկեղծ սեր ստեղծագործություն է եղել :
   Ունեմ   20 -ավել գրված երգեր,   90-ից ավել բանաստեղծություններ:
 28.07.2002 մասնակցել եմ <<Միտք>> երիտասարդական միության կազմակերպած ամառային ցուցահանդես փառատոնին . իմ “Անկեղծ սեր” երգով ,և արժանացել եմ Շնորհակալագրի :
 10.11.2002 մասնակցել եմ Կարեն Դեմիրճյանի անվան մարզահամերգային համալիրում կայացած `XPO ցուցահանդես համաժողով ֆոռումի, համերգային ծրագրին և U.S.A.I.D
կազմակերպության կողմից ստացել եմ `հատուկ սերտիֆիկատ :
 18.07.2003 մինչև 23.10.2003 երգել եմ`<< Հովք>> ժող գործիքների համույթում :
 13.05.2005  և  24.05.2005 ունեցել եմ` մենահամերգներ :
 23.09.2006 մասնակցել եմ <<Հայաստանն իմ հայրենիքն է>> համահայկական փառատոնին : Հեղինակային երգ անվանակարգում ,նվաճել եմ `Առաջին պատվավոր տեղը :
 12.08.2009 ին <<Իմ Դիլիջան>> հեղինակային երգս .երգել եմ Երիտասարդության նվիրված տոնին կազմակերպվող `համաքաղաքային միջոցառմանը :Նույն թվականի 13.11 ին մենահամերգ եմ ունեցել Հովհաննես Շահամբերյանի անվան գեղարվեստի դպրոցում:
 17.05.2009 ին Դիլիջանի ԵԳԱ ի կողմից մասնակցել եմ՝ Թանգարաննային միջազգային օրվան նվիրված միջոցառմանը: 
 28.03.2010-մասնակցել եմ երիտասարդների գործունեության ակումբների 4 րդ տարեդարձին
նույն թվականի 28.08 .2010 ին Երիտասարդական հանդիպմանը :
28.05.2011, Հանուն Հայության Հարատևման շարժման հետ մեկ տեղ , ես կազմակերպեցի Ջահերով երթ ՝Դիլիջանում , որը նվիրված էր Հայաստանի Առաջին Հանրապետության տոնին , իսկ 24.04.2011ին ջահերով երբ կազմակերպեցինք Մեծ Եղեռնի զոհերի հիշատակի կապակցությամբ ,,, որից հետո արժանացա Պատվոգրի նույն կազմակերպության կողմից:
Հանուն Հայության Հարատևման հիմնի հեղինակը ես եմ . հիմնը վացսուն օրինակների մեջից արժանացել է լավագույնը և անցել է միջազգային փուլ և ընտրվել այդ կազմակերպություների հիմնը, եռեսուն գործող քաղաքներում :


 1.10.2011 մասկանկցել եմ` <<Հանուն Հայության Հարատևման>> շարժման գրասենյակի հետ միասին  մեծ շուքով նշել ենք իմ բեմական ստեղծագործության՝ 10 տարին ,և նույն թվականի նույն կազմակերպության կողմից մասնակցել եմ ՝ ուսանողների տոնին նվիրված <<Ոսկե Աշուն>> միջոցառմանը :
 2012 թվականին ունեցել եմ մենահամերգներ Դիլիջանին կից ՝ Գոշ. Թեղուտ , Հաղարծին համայնքներում : ԵՎ Հույսի Կամուրջ ՀԿ ի գրասենյակում  :
 5.07.2012 թվականին ձայնագրել եմ իմ առաջին հեղինակային երգս , պռեմիերան կայացել է argamblog,com  ֆմ -ի եթերում :  Yerevan.com-ի ուղղիղ եթեր է դուրս եկել իմ հեղինակային Անկեղծ սեր երգը :
 12.08.2013 թվականին կազմակերպել եմ մեծ միջոցառում նվիրված երիտասարդների միջազգային օրվան , ինքս էլ հանդես եմ եկել իմ ելույթով :Նույն թվականի 17.10 ին կազմակրեպել եմ հավաքական համերգ ՝Դիլիջանի Հաղարծին համայնքում :
   Վերջին երեք տարվա միջոցառումների սցենարի հեղինակն եմ :
    Հիմա ունեմ մեծ երազանք ՝տպագրելու իմ բանաստեղծությունների ժողովածուն , և ձայնագրեմ իմ ձայնասկավառակը :
        Ես շնորհակալ եմ իմ բոլոր ընկերներից , բարեկամներից, աջակցողներից ,իմ եղբորս որ միշտ իմ կողքին են և ուժ են տալիս, որ հաղթահարեմ կյանքի բոլոր դժվարությունները :
    Հավատարիմ ընթերցող՝ շնորհակալ եմ ,որ մի քանի րոպե նվիրեցիր իմ նյութը ընթերցելու
և կիսեցիր իմ հաջողությունները քո գեղեցիկ ժպիտով:
Սիրող և հարգող ՝Վաչե Սարքիսովիչ :




















Комментариев нет:

Отправить комментарий