> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

воскресенье, 28 сентября 2014 г.

10 տարվա իմ հասարակական գործենության ճանապարհին՜:

Բարև Ձեզ
Ես Վաչե Սարգիսի Գրիգորյանն եմ : Ուզում եմ ընթերցողներիս ներկայացնեմ ՝ այս տասը տարիների ընթացքում կատարած իմ աշխատանքների մասին :Այս տարի լրանում է իմ գործունեության տասը տարին :
   Ցանկանում եմ խոսել այս երկար ու ձիգ տարիների իմ գործունեության՝ ձեռքբերումների և բացթողումների մասին :
Հասարակական ոլորտում ունեցել եմ բազում ձեռքբերումներ ,հաջողություններ:
   Այս տասը տարիների ընթացքում ճանապարհիս հանդիպել եմ հրաշալի լավ մարդկանց , ովքեր ինձ վստահելով ՝աջակցել են տարբեր ոլորտներում :
   Գործունեությունս սկսել եմ <<Պատասխանատու քաղաքացի>> բանավեճ ակումբից , <<Կյանքի հմտություններ>> հոգեբանական տռենինգներից   հոգեբանական դասերին հաճախելով , այնուհետև աշխատեցի լրատվական բաժնի պատասխանատու վերը նշված խմբերում և խմբավարների օգնական ,վարել եմ<< Լույսի Շողեր>> ասմունքի խմբակը:
2007թվականին նկարահանվել եմ<< Օղակից ներս >>բնապահպանական ֆիլմում : Ֆիլմը նկարահանվել է Վայրի բնության մշակույթային արժեքների պահպանման հիմնադրամի կողմից : Ֆիլմը սկսվում է իմ հեղինակային երգով :Նույն թվականին  H D P բարեգործական հիմանադրամի կողմից նկարահանվող ֆիլմում ՝ <<Եթե թևեր ունես>> փաստագրական ֆիլմում եմ նկարահանվել , որը պատմում է հաշվանդամություն ունեցող մարդկանց կյանքի առորյաի և կյանքի մասին :

Թղթաքցում եմ քաղաքային և մարզային թերթերին ՝ Դիլիջան քաղաքային `<<Տավուշ>> մարզային `<<Տեսանկյուն>> թերթերին , <<տեսանկյուն>> մարզային կայքում: 
   Աշխատել եմ ՝ մշակույթի ,մամուլի և հասարակայնության հետ կապերի պատասխանատու  տարբեր կազմակերպություններում : Այնուհետև <<100%Դիլիջանում >>  ամսաթերթի գլխավոր խմբագիր :
   Տվել եմ հարցազրույցներ՝ Tesankyun.am-ին ,argamblok.com-ին, <<Դիլիջան>> քաղաքային թերթին ,Երկրիր մեդիա հեռուստաընկերությանը ,Հանրային հեռուստաընկերության ՝Հայլուր լրատվականին , , Բանաձև ստեղծագործական խմբին ,Անականատես խաղորդման շրջանակներում ,Հանրային ռադիոյի I Lyunse երիտասարդական ծրագրին , Տավուշ մարզային թերթին ինչպես նաև medialav.am  hetq.am և մեր կայքին ՝  dilijanews.blogsport.com   և   dilijansiti.am-ին էլեկտրոնային կայքերին :
   Ունեցել եմ բազմաթիվ մենահամերգներ Դիլիջանում և հարակից համայնքներում :
Մասնակացել եմ համաքաղաքային գրեթե բոլոր միջոցառումներին՝իմ կատարումներով :
Համայնքային կյանքում ակտիվ եմ նայև իմ մասնակցությամբ բոլոր սեմինարներին , կոնֆեռանսներին , մասնակցել եմ նայև ՝Ծաղկաձորում, Սևանում ,Իջևանում , Վանաձորում կայանալիք  սեմինար կոնֆեռանսներին :
2011 թվականին աշխատել եմ<< Հանուն հայության հարատևման>> շարժման Դիլիջանի գրասենյակում :ԵՎ My Gread Dream media holdingum սովորել եմ տեսողական խնդիր ունեցող մարդկանց համար նախատեսված հատուկ համակարգչային լսողական ծգրագրին , և այժմ աշխատում եմ համակարգչով այդ ծրագրի շնորհիվ :
2013 թվականից , ինքս եմ նախաձեռնում տարբեր սեմինարներ , համերգներ , երիտասարդական տարբեր միջոցառումներ : Լուսաբանում եմ ինքս իմ աշխատանքները  իմ բլոգում և համացանցային տարբեր լրատվական կայքերում:
    Ինքս համագործակցում եմ Դիլիջանի՝ համայքապետի , Զբաղվածության տարածքային գրասենյակի հետ ,Դիլնետ սերվիս կազմակերպոթյան և անհատ խելացի մարդկանց հետ :
    Ես  ունեմ տեսողության խնդիր  Աստված ինձ զրկել է տեսնելու կարողությունից, սակայն տվել է հոգու գեղեցկոթյունը տեսնելու հմտություն , և մարդկանց մեջ գտնելու այն գեղեցիկն ու լուսավոր կետերը, որոնք թաքցնում են :Տվել է ինձ շնորհ ստեղծագործելու և հասարակության մեջ ապացուցելու ,որ խտրականություն որքան էլ դնես միևնույն  է ինձ չես սպանելու ,ես աճելու եմ զարգանալու  ՝ի շնորհիվ իմ աստվածատուր շնորքի և բարի մարդկանց  :
   Դիլիջանում ունեմ կամավոր խոմբ << Dilijan Initiative Group>> որի նպատակն է ներառել տարբեր երիտասարդների և աշխատել հանուն համայնքի ՝մշակույթային ,լրատվական քաղաքացիական ,բնապահպանական և իրավական զարգացման :
  Մեր խումբը կազմակերպում է արշավներ,էքսկուրսյաներ: Տարբեր տեղեկատվական ծառայություններ է մատուցում Դիլիջան եկող է՝ հովեկի:
Խմբում ունենք նայև երիտասարդներ ,ովքեր ակտիվ համագործակցում են տարբեր բարեգործական ծրագրերում, քաղաքացիական և քաղաքական տարբեր միջոցառումներում  :
  Իմ գործունեության բացերից նշեմ այն է, որ այս ամենը անում եմ բացառապես կամավոր հիմունքներով ,որի դիմաց չեմ վարձատրվում :
  Վերը նշեցի ,որ ունեմ խնդիր , որի պատճառով չեմ կարողանում գտնել աշխատանք :
 Քանի որ իմ գործունեության մասին խոսվել է շատ , չեմ ցանկանում ձանձրացնել ընթերցողին և սահմանափակվեմ այսքանով :
  Շնորհակալություն ,որ կարդացիր և կիսեցիր ,ինչու ոչ նաև փոքր ինչ հպարտացար իմ նվաճումներով և աշխատասիրությամբ:
  Քեզ նույնպես մաղթում եմ հաջողություններ , ձեռքբերումներ :
ԵՎ մի խորհուրդ ՝ եթե ուզոմ ես առաջ գնալ ,ապա մի ընկճվիր և հիասթափվիր:
   Նայիր առաջ և պայքարիր !!!!!
   Սիրով հարգանքներով քո ՝Վաչե Սարքիսովիչ




Комментариев нет:

Отправить комментарий