> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

среда, 3 сентября 2014 г.

Դիլիջանը Ե՛ս եմ

                                                               Դիլիջանը ե՛ս եմ
<<10 տարի  բոլորի հետ, հասարակական ոլորտում երազի հետքերով կյանքս անցավ ակտիվ գործունեությամբ  հասարակական տարբեր բնագավառներում>>:
Ի՜նչ կասեք, որ բոլորիդ հրավիրեմ միասին նշելու իմ հասարակական գործունեության 10 տարին:
Դիլիջանի համայնքապետարանը և <<Dilijan Initiative Group>>-ը ներկայացնում են.
<<Դիլիջանը ե՛ս եմ>> խորագրով համերգ Դիլիջանի օրվան ընդառաջ:
Սեպտեմբերի 19-ին,  ժամը 17:00-ին Դիլիջանի մշակույթի պալատում <<Դիլիջանը ե՛ս եմ>> խորագրով  իր նոր համերգային ծրագիրն է ներկայացնում Վաչե Գրիգորյանը:
Համերգին մասնակցում է << Հայացք>> պարի համույթը:
Միջոցառման ընթացքում կներկայացվի Վաչե Գրիգորյանի գործունեության մասին  ժամանակագրական տեսաշարը
Կմատուցեն  բազում անակընկալներ, նոր երգեր:
Սիրով սպասում եմ,
Ձեր՝
  Վաչե Գրիգորյան
Համերգի աջակիցներ՝ Դիլիջանի համայնքապետարան, <<Մուշ հանգստյան Տուն>> հյուրանոց:
Տպագրական աջակից "Դիլնետ" բիզնեսի աջակցության կենտրոն  ՍՊԸ,:
Ինֆորմացիոն աջակիցներ՝ dilijanews.blogspot.com, և tesankyun.am մարզային լրատվական կայք:



Комментариев нет:

Отправить комментарий