> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

понедельник, 28 октября 2013 г.

RUSASTANABNAK MER HAYRENAKIC ERGICH AREVSHAT SOGOYANI MASIN!!!:

Ար ևշատ Սողոյան<< Հայաստան>> նոր երգի պրեմիերա Youtube նրա էջի պրեմիերաից հետո ռուսաստանաբնակ մեր հայրենակից ֆոլկլյոռ ժանրի երգիչ Արևշատ Սողոյանի նոր <<Հայաստան>> երգի պրեմիերան մեր բլոգում: Բառերը և երաժշտությունը իմն են առանժիրովկան Եվգենի Լուչնիկովն է արել դուդուկն ու զուռնան Դավիթն է արել կներեք ազգանունը չեմ հիշում,ասմունքում է փոքրիկ հրաշամանուկ Մարետա Համբարձումյանը,բայց ես հարգում եմ և հայտնում շնորհակալություն բոլոր բոլորին ովքեր աջակցել են և եղել են կողքիս բոլոր դժվարին պահերին:Առաջարկում եմ լսել և վայելել շնորհակալություն իմ բոլոր երկրպագուներին ովքեր հետևում են իմ բոլոր նորություններին: Մենք էլ մեր բլոգի ստեղծագործական խմբի անունից շնորհավորում ենք Արևշատ Սողոյանին որ երգի պրեմիերան պատիվ ունենք ցուցադրելու մաղթում ենք ստեղծագործական և անձնական նվաճումներ: Արևշատ Սողոյան Հայաստան Dilijanews.blogspot.com-ի ստեղծագործական խումբ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий