> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

пятница, 18 октября 2013 г.

MARDKAYIN MEC MOLORAK!!!!!!

Մարդկային մոլորակ Տիգրանի ներաշխարհը լի է դրական,մարդկային բացառիկ բնավորությամբ,բարությամբ,որտեղ չար և նախանձ և ձևապաշությունը և կեղծավորությունը տեղ չունեն։ Նրա հոգում իշխում է հավասառակշռությունը,համեստությունը,իսկ թերությունն անգամ առվելություն է ։ Տիգրանը խաղաղ,հանգիստ և ներդաշնակ է իր շրապատի հետ։ ԻՄ ԿՅԱՆՔԻ ՀԱՃԵԼԻ ԱԿՆԹԱՐԹՆԵՐԻՑ 2011թ.ապրիլի 9 էր,երբ իմ ակտիվությունը ընդլայնելու նպատակով ծանոթացա մի մեծատառով հոյակապ մարդկանց հետ այդ մարդիկ ինձ ներգրավեցին իրենց շարքերում ու բացեցին մի մեծ բարձրունքների փառքի ճանապարհ: Նրանք ինձ տվեցին բացահայտելու իմ ունակությունները հանդիպումներ ,հարցազրույցներ ,կազմակերպչական ջիղս բացելու հնարավորություն :Տվել են ինձ ամեն ինչ որ խոսքերով ինչքան էլ ասեմ մեկ է չեմ կարող բացատրել թե ինչ հաճելի ու անմոռանալի պահեր եմ ունեցել, որ ես այն չեմ փոխի ոչնչի հետ: Կես ժամվա ընթացքում ես գրել եմ <<Հանուն Հայության Հարատևման>> շարժման հիմնը: Տիգրան Սանթրոսյանը երբեք ոչմի խտրականություն չի դրել անտեսել է իմ տեսողության խնդիրը , նրա կողքին միշտ ինձ լիարժեք ,ինքնավստահ և պաշտպանված եմ եղել նա կարողացել է հարազատ եղբոր նման հասկանալ նա գիտի գնահատել դիմացինի արժեքները,ունակությունները և նա տարբերվում է մյուսներից իր նրբանկատությամբ,համեստությամբ,հավասարակշռված լինելու հմտությամբ,ազնվությամբ անաղարտ մաքրությամբ,անկեղծությամբ և ճիշտ ու արդար մտածողությամբ: Ես հոգաչափ շնորհակալ եմ աստծուց որ իմ կյանքում հանդիպել եմ Տիգրանի և Գարիկի նման մարդկանց:Ես շատ կցանկանայի որ այդ լավ ակնթարթները երբեք չավարտվեն բայց շնորհակալ եմ որ ես աշխատելով Տիգրանի,Գարիկի հետ ես ձեռք եմ բերել նրանց պես իսկական հոյակապ հրաշք հարազատ ընկերներ շնորհակալ եմ ևս մեկ անգամ թող Աստված ձեզ և ձեր գործերին ,ընտանիքին մեծ հաջողություններ բերի միշտ գրավեք նորանոր բարձրունքներ մենքել կողքից լսենք և միշտ հպարտանանք: Տիգրան Ռուդիկի Սանթրոսյանը բացառիկ անձնաորություն է նա տարբերվում է իր չափից շատ դրական բնաորությամբ նա կրթված է ունի բարձրագույ կրթություն ավարտել է 2 համալսարան ,մագիստրատուրա և ունի ներքին կուլտուրա և ներքին օրիգինալ գեղեցկություն: Նա իր տարիքի երիտասարդներից տարբերվում է իր գլոբալ և խորքային մտածելակերպով ,համեստությամբ մարդկային արժեքներով և դիմացինին գնահատելու հարգելու օրիգինալությամբ նա սիրված ,հարգված է և ակնածանքի արժանի իր հարազատների և ընտանիքի և ընկերների,բոլորի կողմից:Նրա կատարած աշխատանքները կարելի է միայն հպարտանալ ինչնել անում են Տիգրանին ճիշտ հասկացողները և գնահատողները: Ակնարկի հեղինակ ձեր Վաչե Գրիգորյան:

Комментариев нет:

Отправить комментарий