> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

понедельник, 11 июля 2016 г.

Միայն քեզ

Միայն քեզ

Քո երգից անուշ թև երեմ առնում,
Քո թովիչ ձայնը սիրտս է գերում,
Մաքուր է զուլալ, մեղմ աղբյուրի պես,
Դյութիչ է ձայնդ, գարնան հովի պես:

Քո անուշ երգը թովիչ է դյութիչ,
Հանգստություն կա քո քնքուշ ձայնում
Օժտված բարությամբ, լի` խաղաղությամբ,
Քո երգով անուշ գարուն ես բերում:

Անկեղծություն կա, արևի շող կա,
Երկնային զով կա քո վառ երգերում,
Քո զվարթ դեմքից լույս է ճառագում,
Քո ժպիտի մեջ սեր ու կրակ կա:

Անսպառ լինի միշտ քնքուշ ձայնդ,
Հրեշտակային մաքուր, անարատ,
Աստվածային ես, սիրով լի օվկիան,
Երգում ես ինչպես սոխակ աննման:

Դու գեղանի ես հայուհի Ալլա,
Նրբագեղ կալա, բուրավետ լալա,
Թող հրաշք ձայնով հավետ շողշողան,
Երբ լսում եմ ես քո երգերն անուշ:

Սիրտս է լցվում սիրով, կրակով,
Մուսան ես դու իմ երգերի, մտքի,
Աստված պահապան քո ընտանիքին:

Աստված պահապան քո բալիկներին,
Ցանկություններդ մեկ-մեկ կատարվի,
Դու բնության ձայն, կենդանի հրաշք,
Հույսերն ու սերդ երբեք չմարեն:

Լինես միշտ ամուր, ուրախ ու զվարթ,
Քո երգով շողաս, ինչպես արեգակ,
Բազմերանգ են քո հոգու գույները,
Քո ներքնաշխարհը հեքիաթ է, հրաշք:

Սիրով Վաչե Սարգիսի Գրիգորյանից:


Комментариев нет:

Отправить комментарий