> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

пятница, 7 марта 2014 г.

VACHE GRIGORYANI NOR BANASTEXCUTYUNNE MAYRS LINER!!!:

Մայրս լիներ Առավոտյան ննջարանից դւռը բացողը մայրս լիներ: Ինձ արթնացներ իր մեղմ ձայնով, առաջինը մայրս լիներ: Տեսնեի քեզ միշտ իմ կողքին, ոչ թե իմ սրտում, հուշերում: Իմ դժվարության պահերին, կարեկից մայրս լիներ: Ինդ խրատեր իր խիստ հայացքով, խորհուրդ տվողը մայրս լիներ: Քննադատեր ամեն քայլս միայն կողքիս մայրս լիներ: Ախ հետ գար իմ ժամանակս լիներ անհոգ , երջանիկ,գիշերն ինձ չար երազներից պաշտպանողը մայիս լիներ: Ուզում եմ մի պահ հեռանալ ու կտրվել այս ասհղարից, մոռանալ ցավ ու տառապանք,մոռացնողը մայրս լիներ: Միայն դու ինձ կհասկանաս ընկեր կլինես իմ սրտին,բացեմ քեզ իմ լցված սիրտս հասկացողը մայրս կլիներ: Ախ երանի մանկանայի մորս գրկում ջերմանայի իմ երազում չլինեիր, իրականում մայրս լիներ: Դու գնացիր ու չտեսար տանջանքները մեր այս կյանքում, դւ մեզ ուժ ու լույսես անգամ մեր վեր երազներում: Միշտ ես մեզ հետես մեր սրտերում քոննեն տողերը իմ երգի,դու անմեռես մեր հուշերում , բայց խերն է

Комментариев нет:

Отправить комментарий