> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

пятница, 7 марта 2014 г.

QEZ IM SER IM NOR BANASTEXCUTYUNN E!!!:

Քեզ իմ սեր Իջավ հանդարտ մեղմ երեկոն, ծառն ու ծաղիկ մտան քուն: Իրիկնային մեղմ զեփյուռը երգում է քո սերդ անուշ: Շշնջում է իմ ականջին սերդ մաքուր անարատ, կպչում սրտիդ նուրբ լարերին խենթացնում անդադար: Դաշտ ու անտառ քնած են լուռ, գետնե երքում մեղմ օրօր, աստղ ու լուսին լուռ վկանեն մեր համբույրին ղենթացնող: Սիրումեմ քեզ ղենթանում եմ , ու երազում անդաթար, աղ իմ անգին իմ նազելի ես դարձելեմ սիրավառ: Գարնան քնքուշ նուրբ ծաղիկ ես վարդի նման բուրավետ, աստվածային հրեշտակես արևի շողես անշեջ: Ինչպես դու իմ սիրտը մտար, ինչպես գերեցիր իմ հոգին, քո հաըացքով արեգնաըին սիրուդ գերին դարցրիր: Ես անզորեմ իմ սրտի դեմ ,զգացմւնքիս դեմ անաղարտ , սիրում եմ քեզ իմ նուրբ ծաղիկ,այրում քո սիրով անմար: Ինձ ուժ տվեց քո ժպիտտ վառ սիրակես , ինձ կյանք տվեց քո նուրբ սիրտտդարձա ես խենթ սիրահար:

Комментариев нет:

Отправить комментарий