> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

среда, 26 февраля 2014 г.

YES UZUM EM!!!!:

ԵՍ ՈՒԶՈՒՄ ԵՄ Ես ուզում եմ, որ մեր երկրում ամեն ոգ իր տեղը գտնի: Ես ուզում եմ, որ ամեն ոգ կյանքում երբեք չկոտրվի: Ուզում եմ լինենք ներդաշնակ, ժպտանք, հարգենք մեկս մյուսին, Բարին մաղթենք դիմացինին, վանենք նախանձը` մեր սրտից Ուզում եմ, որ ամեն մեկը գտնի իր տեղը այս կյանքում, մանկան ճիչով արդարությամբ ձեր տներն ու հոգին լցվի: Հրաշք է մեզ տրված կյանքը, կյանքը անարդար ու գունավոր լցնենք սիրով, արդարությամբ, չէ որ հավերժ չէ կյանքը այս: Ուզում եմ ամեն մասնագետ, գտնի իր գործը արժանի, սահմանափակ կարողությամբ մարդն էլ ապրի վստահ ու երջանիկ: Հավասար են բոլոր մարդիք, անկախ իրենց դերից, դիրքից, Աստված պաշտոն չի ճանանչում մեր կոչումն է լինել անբիծ: Ուզում եմ այս ցանկությունս դառնա ուղեկից մեր կյանքում, չլինի սին խոսքեր այլ մի լույս մուտ սրտերին:

Комментариев нет:

Отправить комментарий