> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

воскресенье, 23 февраля 2014 г.

Koch Uxerc bolor cnoxnerin!!!!:

Կոչ –ուղերձ բոլոր ծնողներին Ես ուզում եմ ապրել իմ ծնողների հետ,ունենալ մայրիկ և հայրիկ, որ նրանք ինձ ամեն օր,տանեն դպրոց մյուս երեխաների նման:Իսկ ես ցանկանում եմ, որ իմ ծնողներն ինձ տանեն մանկական զբոսայգի և կարուսել նստենք: Ես էլ կցանկանայի իմ հայրը ինձ հեքիաթ պատմեր,և ես մայրիկիս գրկում մուշ-մուշ քնեի,որ նա ինձ պաշտպաներ բոլոր չարություններից: Ես էլ մայրիկիս պատրաստած ուտելիքներն եմ ուզում ,որ ես ծնոզներիս չեմ տեսել,միայն լսել եմ նրանց մասին հարազատներիս և ուսուցիչներիս պատմելով ,բայց լավ պատկերացնում եմ ու նկարում եմ մտովի նրանց բարի դեմքերը: Երեխան գոնե պետք է լինի ծնողներից մեկի մոտ,եթե ծնողները ի վիճակի չեն երկուսով մեծացնել փոքրիկին, լինի ծնողի խնամքի տակ թե մանկական մեծացա:Եթե այդ ընտանիքում կան հանցագործներ ,հարբեցողներ, հոգեկան խնդիրներով մարդիկ ապա երեխային պետք է հեռացնել այդ տեղից նման միջավայրում երեխան կլինի ագրեսիվ, ճնշված և ներփակ բարթույթավորված ,իսկ երեխայի առողջության, երջանիկ, անհոգ մանկության համար պետք է գրագետ և ճիշտ գործել ,ունենալ համապատասխան տեղեկատվություն և մտածել երեխայի առողջ հոգեկերտվածքի զարգցման մասին;Երեխայի մանակակն աշխարհն և հոգին այնքան նուրբ և փխրուն է,որ կարուղ է ընդունել բացասական երևակայությունները;Երեխանխոցելի է և այդ ոչ ճիշտ վերաբերմունքը կազդի երեխայի հասունության և սեռական դաստիարակության վրա: Զերծ պահենք մեր երեխաներին և սեռական շահագործումներից և անենք այնպես որ բոլոր մանուկներըլ ինեն ծնողական խնամքի հոգացությանտակ և պատված ծնողական քնքշությամբ,սիրով ու ուշադրությամբ շրջապատված:Յուրաքանչյուր երեխա պետք է ապրի ընտանիքում և մեծանա առողջ միջավայրում ,ունենա ամուր ընտանիք,երջանիկ անհոգ մանկություն և զերծ մնա բոլոր տեսակի բռնություններից,խոշտանգումներից և իրավունքի խախտումներից: Բոլոր երեխաները պետք է ստան որակյալ կրթություն և հետազոտվեն ժամանակին ,որպեսզի լինեն առոզջ ,իրազեկ, սոցիալապես ապահով: Բոլոր երեխաները մեր վաղվա պայծառ ապագան են, լույսը և քաղաքացիական,ժողովրդավարական հասարակության ամուր հիմքը:Ապրենք ընտանիքում դարձիր մի մեծ և ջերմ արև և քո ուշադրությունն ու բարությունը անկեզծությամբ նվիրիր երեխաներին: Վաչե Սարգիսի Գրիգորյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий