> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

понедельник, 15 апреля 2013 г.

Anna Gevorgyan hexinak

Լուռ աղոթում եմ հայր իմ ես,
Ա¯խ, կարոտում եմ հայր իմ քեզ,
Դու մարեցիր  հույսըիմ  սրտի,
Դու լքեցիր ինձ, հա°յր սիրելի:

Հեռուներում փնտրում եմ քեզ ու պատկերը քո,
Երազներում տեսնում եմ ես հայր ժպիտը քո,
Դու երանելի երազանքն ես իմ որ դարձար անցյալ,
Ես խոնարհվում եմ քո շիրիմին, դա է կյանքը իմ:

Ես չեմ կարող ապրել առանձ քեզ, ես կարոտում եմ,
Ու չեմ կարող երազել անվերջ, ես աղոթում եմ ,
Հայր իմ սիրելի, իմ երազների հրաշք,
Կյանքիս օրագիր և թերթված էջեր, որ ետ չեմ բերի:

Ետ բերել կուզեմ տարիներն անդարձ,
Հա°յր իմ սիրելի, դարձել ես երազ,
Ու տարիների ծովում խորտակված նավն եմ ես փնտրում,
Որ գնաց անդարձ հեռուները այն, որտեղ ես չկամ:

Ետ բեր իմ օրերը, ախ, մարում եմ հայր,
Թող քո սրտի վերքը. տուր ինձ այն, իմ հայր,
Թող որ ես մեռնեմ, բայց գեթ մեկ անգամ քեզ նորից տեսնեմ,
Հայր ես քեզ սիրում էի ու  ես քեզ սիրում եմ,
Ամբոխների մեջ անվերջ փնտրում եմ քո պատկերը վառ,
Որ դարձավ անցյալ:

Комментариев нет:

Отправить комментарий