> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

вторник, 22 марта 2016 г.

Ձեզ ենք ներկայացնում, մեր համաքաղաքացի շտապ օգնության աշխատակցուհի, Սվետլանա Գրիգորյանի բանաստեղծություններից մի փոքրիկ փունջ:

Ձեզ ենք ներկայացնում, մեր համաքաղաքացի շտապ օգնության աշխատակցուհի, Սվետլանա Գրիգորյանի բանաստեղծություններից մի փոքրիկ փունջ:

ԴՈՒ հիասքանչ արեվոտ գարուն , թող բողբոջ ծլի , կարկաչի առուն , անսպառ ժպիտ սիրող սրտերուն ,; Հավքն ու սոխակն ճախրեն ամենուր ; Իմ բացվող գարուն ծաղկունքես արի , թող աստծո մարդը անվերջ արարի ,,,

դուք ընտրեք ,,,
Ձնհալ է տաքուկ , առվակնել փափուկ , ուրախ խոխոջում , արեվին կանչում ; ՈՒ շիկակարմիր արևը թիկնած , ամպերի խորքում ամոթից շիկնած , դուրս գալով կամաց , շողքն է շաղ տալիս , վերքիս դեղ տալիս , ու մի բուռ սերել , սրտիս շաղ տալիս ,,,

Գարուն զուգվել ես քո ծաղկաբույլով , այգիս լցվել է վարդով , բլբուլով , Սայաթ - Նովայի տաղն եմ ես ուզում , , նրա դաղ սրտի խաղն եմ ես ուզում ; Նրա վառ սիրուց կրակե մի բոց , փոթորկուն հոգիս ծով է ալեկոծ ; Ծովի օվկիանի վարարուն ջրեր , թե սիրո կրակը , դուք գիտեք մարել , հանգցրեք հուրը , թող կորչի այրվող սիրո մրուրը ,,,,

Շառաչում է Աղստեվը , ու ելնում է ափերից , զնհալներից հորդացել է ցած է իջնում դարերից , սարից բերում գարնան հմայք , խինդ է տալիս ծառերին , ջրում ծաղկունք , ծիլ ու արոտ ու զովացնում է կարոտ ; Աղստեվի ցածրի հովտում ԴԻԼԻՋԱՆՆ է հանգրվան , զմրուխտավառ կանաչ դրախտ , հովեկների օթևան ,,,,,,,,,,

Комментариев нет:

Отправить комментарий