> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

понедельник, 10 ноября 2014 г.

Իմ չլինելուց հետո կլինեմ ե՛ս, Արկադի Հարությունյան:


Իմ չլինելուց հետո կլինեմ եսՄեր բլոգը անդրադարձել է ճանաչված, ու ոչ այնքան հայտնի մարդկանց  ու նրանց ստեղծագործականին:Մեր հյուրասրահի հոգեբանի անկյունում  հարցերին է պատասխանում սիրված երգիչ, երգահան Տավուշի մարզի երգիչ Արկադի Հարությունյանը՝ Կարապ Տավուշեցին:Նա հասարակ մի մահկանացու է  և մարդկանց մեջ գնահատում է  կամեցողությունը:Արկադին արդարամիտ է, սիրում է ազնվությունը, ճշտապահությունը:  Ամենից շատ սիրում է իր ընտանիքը,  ռոմանտիկ է  և զգացմունքային:Դա է պատճառը որ նրա մարդկայնությունիծ  ծնվում են հրաշալի ստեղծագործություններ՝ իր մեջ ներառելով Տավուշ աշխարհի անաղարտ մաքրությունը, և անկեղծությունը:Իսկ մեր այն հարցին թե.<<Ես անկեղծ եմ երբ???,  Արկադին տվեց անկեղծ պատասխան     -. Անկեղծ եմ նույնիսկ քնած ժամանակ:Արկադին ավանդապահ է, համեստ բարի ընտանիքի զավակ, հայրենասեր, ամաչկոտ:Ես ամաչում եմ ինչից?                 -Ամաչում եմ ուշադրությանկ ենտրոնում լինելուց:Զայրանում եմ երբ?              -. զայրանում եմ չկոմպլեքսավորված մարդկանց վրա:Ուրախանում  եմ ինչից?          -.Ուրախ եմ տաղանդաշատ,հայրենասեր հայ սերունդով:Տխրում եմ երբ?                 -. Տխրում եմ ուրախ պահերիս ընդմիջման ժամանակ:Արկադին ինքնափոփ է, գաղտնապահ, լավատես բազմակողմանի շնորհալի և ամուր հողին կանգնած,  երիտասարդական կրակով լեցուն ու  կատակասեր մարդ, հրաշալի ընկեր:Նա աշխատում է ապրել իր կյանքը հ նարավորինս  արժանավայել ձևով, չնախանձելով չխանգարելով մյուսներին: Ըստ Արկադիի .<< Նախանձը, կեղծիքը, և խանգարելը միայն քեզ է խանգարում ապրել և ստեղծագործել գնալ առաջ>>:Արկադին ուժեղ, նպատակասլաց, աստվածավախ, նրբանկատ, և պարտաճանաչ մարդ է: Նրա ներքնաաշխարհը նման է  ծիրանագույն մի սիրո կամարի՝ պարուրված ծիածանի բոլոր վառ գույներով:<<Սերը, բարությունն ու խաղաղությունը թող տիրեն բոլորին: Ում սրտի անկյունում կա  պահված բարոյական,օրինակելի նպատակ, թող իրականանա>>.զրույցն այսպես եզրափակեց Արկադին: Վաչե Գրիգորյան:

Комментариев нет:

Отправить комментарий