> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

вторник, 28 января 2014 г.

SHNORHAVOR TOND HAYOC BANAK,EV HAYUTYUN AMBOXJ ASHXARHI!!!:

Սրտանց շ նորհավորում ենք !!!!!!!!! Հայկական բանակի դերը մեծ է մեր կյանքում, մենք ունենք մեր բանակը և Հունվարի 28-ին նշում ենք հայոց բանակի ստեզծման 22 -ամյակը :Շնորհավոր տոնդ, Հայոց բանակ ,որ արցախյան պատերազմի բոցերի միջով ես անցել և այսօր մենք ունենք կայացած և հզոր բանակ : Մեր երկրի պաշտպանները քո զինվորները անկոտրուն ոգով պայքարել են հակառակորդների դեմ,որդ ուայսօր լինես ամուր և հզոր: Տեսել ես պատերազմներ , անցել ես դժվարին ճանապարհ պայքարի ,արյան գնով ումաքառելով այսօր դու 22 տարեկան ամուր ու վստահ մերկողքին ես և մեր հպարտությունն ես: <>-ը և Dilijanews.blogspot.com _ը շնորհավորում են բոլոր զինծառայողներին, հրամանատարներին, ենթասպաներին, սպաներին, կրտսեր և ավագ սերժանտներին,գնդապետներին,մայորներին և բոլոր-բոլորին: Ձեզ խաղաղություն, քաջառողժություն,հոգու ամրություն, կապույտ,անամպ երկինք և թող որ սրի փոխարեն շողշողա պայծառ արևը:Մեր մայրերի արչքերում միայն ուրախության և հպարտության արցունքնե լինեն: Սիրով ,հարգանքներով, մեծ ակնածանքով `Վաչե Սարգիսի Գրիգորյանdilijanews.blogspot.com, ev<>:

Комментариев нет:

Отправить комментарий