> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

понедельник, 25 марта 2013 г.


Dili News-ի հյուրասրահում իր ծրագրերի և գործունեության մասին հանգամանալից զրուցեց սիրված ռոք երգիչ Վահագ Ռաշը
1.Խնդրում ենք ներկայանաք, պատմեք մի փոքր ձեր մասին:
Ծնունդով Արթիկից եմ, մասնագիտությամբ ծրագրավորող-հաշվապահ, երաժշտությունը միշտ կազմել է կյանքիս անբաժանելի մասը, սովորել եմ երաժշտական դպրոցի կիթառի բաժնում` մասնակցել բազմաթիվ հանրապետական ու միջազգային մրցույթների և զբաղեցրել պատվավոր տեղեր: Երգարվեստով սկսեցի զբաղվել 2009 թվականից, երբ ձայնագրեցի առաջին երգս` գրված ՄիսաքՄեծարենցի բառերով: Դրանից հետոո որշեցի զբաղվել երգով:
2.Ինչու Վահագ Ռաշ:
Շատ հասարակ բացատրություն Վահագն Ռուշանյան Աշոտի:
3.Քանի տեսահոլովակ ունե և քանի ձայնասկավառակ:
Ձայնասկավառակ չունեմ, դեռ չեմ էլ պատրաստվում թողարկել, դա այնպիսի բան չէ, որ պետք է շտապել, քանի որ իմ կարծիքով ձայնասկավառակում պետք է ընդգրկված լինեն միայն որակյալ և շատ լավ գործիքավորմամբ երգեր:
4.Կա համագործակցություն սկսնակ և պրոֆեսյոնալ երգահանների հետ:
Երգահանների հետ դեռ չեմ համագործակցում, քանի որ իմ երգերի մեծ մասը հայրս է գրել, իսկ մնացած ես:
5.Ինչ մրցույթների, միջոցառումների եք մասնաքցել:
Մրցույթներ առհասարակ չեմ սիրումՄասնակցում եմ բոլոր բարեգործական համերգներին, երբ առաջարկ եմ ստանում:
6.Ինչով կուրախացնի մեր սիրելի Վահագ Ռաշը իր երկրպագուներին և քոարվեստը գնհատողներին:
Նախապատրաստվում ենք մի քանի նոր երգերի գործիքավորմանը, տեսահոլովակ առաջիկայում կլինի բավական հետաքրքիր ոճում, երգը դեռ չենք որոշել:
7.Կա երազանք, որ իրականացել է, և ինչ երազանք ունեք որ մինչ այսօր չի իրականացել, և կցանկանաք, որ կատարվեր եթե գաղտնիք չե:
Երազանքներ չեմ պահում, երազանքները ինձ համար միշտ անիրական են, ուստի փորձում եմ երազներով չապրել, ուղղակի նպատակներ եմ դնում ըստ հերթկանության հասնում դրանց իրականացմանը:
8.Միքիչ էլ խոսենք ձեր առաջիկա ծրագրերի համերգային շրջագայություններից, մարզերի հանդիսատեսը հնարավորություն կունենա վայելել ձէր ելույթները, և սպասեք նոր ձայնասկավառակի:
Ձայնասկավառակ նորից կրկնեմ, որ չեմ թողարկի: Շիրակի մարզում մինչև մայիս համերգ կունենամ, իսկ դրանից հետո կմեկնեմ շրջագայության մինչև աշուն:
9.Վերջում ինչ կմախթենք թերթի, բլոգի, և համացանցից օկտվող ընթերցողներին:
 Եղեք բարի ու ներողամիտ J և լավատես և համոզված եղեք, որ հաջողությունները Ձեզ կուղեկցեն:
Շնորհակալություն նաև Ձեզ հարցազրույցի համար:
Վաչե Գրիգորյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий