> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

четверг, 7 февраля 2013 г.


                               Մեր հարցազրույցը , նորահայտ երգիչ Դավիդ Մելքոնյանի հետ


Ինձ ավելի հոգեհարազատ են , Միհրան Ծառուկյանի,Արամե
ի,Երիկի երգերը:
Երգում եմ,ժողովրդական,եստրադային,ժանրերում մասնակցել  եմ x faktr ,և ժողովրդական երգիչ մրցույթներին հանդես եմ եկել տարբեր համերգներում:
Այսպես սկսեց հարցազրույցը  Դավիդը:
Նա ծնվել է 1988-թվականի, մարտի 22-ին,25 տարեկան խոստումնալից երիտասարդը լուրջ, և հաստատուն քայլերով է մտնում երգարվեստ:
Շուտով լույս կտեսնի նրա առաջին ձայնագրությունը,երգ նվիրված մայրության և գեղեցկության տոնին.մարտի 8-ին այդ երգը առաջինը պատիվ ունենք ներկայացնելու , DiliNews-I ստեղծագործական խումբը,և vachegrigoryanblogspot.com@:
Այդ  առիթով մենք զրուցեցինք Դավիդ Մելքոնյանի հետ:
Դու նշեցիր մեր նախնական զրույցում որ ունես մայրիկի մասին երգ որ քեզ նվիրել են ով է այդ երգի հեղինակը ,ով է գործիքավորել?Մի փոքր պատմի այդ երգի մասին , ինչու հենց մայրիկի մասին ?:Այո մոտակա օրերը մոտենում է գեղեցիկ տոն Մարտի 8: Դրա համար ընտրեցի Մայրիկի մասին  այս երգը ինձ նվիրել է Գայանե Սամուրգաշյանը,գործիքավորումը կատարել է Արմենը ,ազգանունը չեմ հիշում ,կներեք ,բայց ես հարգում եմ ,և վստահում եմ իրեն և շատ եմ հավանում իր աշխատանքները:
Երբ առիթ կունենանք վայելելու այդ ստեղծագործությունը?:Մարտի 8 Մայրության և գեղեցկության տոնին այդ երգնել կլինի իմ նվերը բոլոր գեղեցիկ սեռի ներկայացուցիչներին:
Կա համագործակցություն մեր օրյա կոմպոզիտորների հետ?Եվ ւմ երգերն են ձեզ ավելի հոգեհարազատ ?Դեռ ոչ միայն Գայանե Սամուրգաշյանի հետ է ,իսկ ավելի հոգեհարազատ են ,Միհրան Ծառուկյանի ,Երիկի, Արամեի երգերը:
Որ երգիչի ,կամ երգչուհու հետ կցանկանայիք հանդես գալ?;Դեռ վաղ է այդ մասին խոսել ցանկությունս մեծ է ,բայց ինչպես ասում են ամեն ինչ իր ժամանակին:
Վերջում ձեր բարեմաղթանքը բլոգի և համացանցից օգտվողներին ?: Մաղթանքս այն է որ վերելք ապրի քո  բլոգը թող միշտ բացվեն բոլոր փակ դռները ու առաջ գնա,իսկ բոլոր բլոգի օգտվողներին հաճելի ժամանց:
Հարցազրույցը վարեց Վաչե Գրիգորյանը :
My gread dream media holding Dili-News blog 

Комментариев нет:

Отправить комментарий