> Դեռևս 2015-ի նոյեմբերին դիլիջանցի երիտասարդ ե

среда, 16 января 2013 г.

Հարգելի համաքաղաքացիներ ի սրտե շնորհավորում եմ Ձեր Ամանորը և Սուրբ Ծնունդը: Մաղթում եմ Ձեզ, որ գալիք տարում կատարվեն բոլորիդ նպատակները և վաղեմի իղձերը: Թողեք վատը անցյալում և նորովի մուտք գործեք 2012թ: Սիրով Ա. Ամիրխանյան Կրկին Ամանոր է, և բոլորս սպասում ենք Ամանորյա հրաշքին: Թող այս տարին բոլորիս համար լինի հրաշքների և երազանքների կատարման տարի: Ձեր համաքաղաքացի Գայանե Գասպարյան: Նոր տարուն մանկանում ենք և անհամբեր սպասում ժամացույցի 12 ղողանջներին: Թող 2012-ին թևածի մարդկային արժեքների գնահատումը և մարդկային վերաբերմունքը, հարգանքը լինեն Ձեզ ուղեկից: Մ.Գաբրիելյան Սիրելի ընթերցողներ, սիրելի դիլիջանցիներ ես նույնպես միանում եմ բոլոր շնորհավորանքներին և շնորհավորում Ձեր Նոր տարին և Սուրբ Ծնունդը: Թող 2012-ին ակտիվացան բոլոր երիտասարդները և ընդգրկվեն երիտասարդական բոլոր ծրագրերում: Շուշանիկ Ամյան Շնորհավորում եմ բոլորիդ Նոր տարին ցանկանում եմ առողջություն, ֆինանսապես լինեք ապահովված, լինեք երջանիկ և հասնեք Ձեր նպատակին: Հարգանքներով Սուրեն Օթարյան Նոր տարին մանկության և երազանքի տոն է: Ցանկանում եմ Նոր տարուն բոլորդ ունենաք կրթական մշակոիթային բնապահպանական ձեռքբերումներ: Մեր հասարակությունը լինի կայացած , ակտիվ համագործակցի ԶԼՄ-ների հետ և իր արդարության ձայնով միանա «Արդար Հայաստան» Հ/Կ-ին:


Комментариев нет:

Отправить комментарий